czwartek, 14 września 2017

THE NAME GAME BOOK TAG

Mówi się, że pierwszy wpis jest najtrudniejszy... Aby przełamać pierwsze lody, postanowiłam się Wam przedstawić, ale tak nietypowo, bo w formie tagu :-) The Name Game Book Tag znalazłam na kanale Ariel Bissett. Tag polega na tym, aby do liter swego imienia dopasować konkretne tytuły, których tytuły zaczynają się na jego litery. Tak więc zapraszam do czytania.


 - E - 


"Ekspozycja" Remigiusz Mróz


Pierwsza książka tego autora, po którą sięgnęłam, dlatego mam do niej pewny sentyment. Wciąga niesamowicie, akcja pędzi na łeb na szyję, czasami jak dla mnie nawet zbyt szybko. Zapewnia miłą rozrywkę na jeden, góra dwa wieczory - na tak krótko, ponieważ gdy się sięgnie po książkę, nie ma ochoty jej się odłożyć dopóki nie dotrze się do ostatniej strony. Ostatnie zdanie to majstersztyk, przyprawiło mnie o mini zawał :-)


- W - 


"Wichrowe Wzgórze" Emily Brönte


Książka przedstawia historię burzliwego i pełnego namiętności uczucia łączącego dwoje bohaterów - Cathy i Heathcliffa - uczucia, które nie miało szans na spełnienie. Niesamowita atmosfera wrzosowisk, wyraziści i niejednoznaczni bogaterowie sprawiają że książka na długo zostaje w pamięci.


- A -

"Anna Karenina" Lew Tołstoj


Momumentalna opowieść o kobiecie, która odważyła się iśc za głosem serca i zapłaciła za to wysoką cenę... Powieść wielowątkowa, obok której nie sposób przejść obojętnie. Do odczytywania wciąż na nowo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz